Strona Główna Ciekawostki Kolczyki z Facebooka

Kolczyki z Facebooka

667

Johnson Jewelers nagrodziło jedną z uczestniczek konkursu na Facebooku wspaniałą parą kolczyków wartą 1200 dolarów.
Przekazanie nagrody odbyło się w salonie Johnson Jewelers. Sam konkurs związany był z wielką akcją promocyjną Passion Cut Diamond.
Zwyciężczynią konkursu okazała się Allison Admedariz. Po odebranie kolczyków przybyła wraz z matką. Nie kryła swojego zachwycenia i radości z okazji wygrania tak wspaniałej biżuterii.

To już trzecia kampania promocyjna marki Passion Cut. Tym razem była ona owocem współpracy z firmą Johnson Jewelers. Wcześniej podobne kampanie odbyły się w Albany oraz w San Francisco. Sam konkurs związany z kolczykami Passion Cut odbył się pomiędzy 15 a 28 października.
Zwycięzcy wszystkich trzech konkursów mieli do wyboru diamentowe kolczyki wykonane z 14-karatowego białego złota lub też naszyjnik powstały z połączenia diamentów i białego złota. Obie nagrody mają wartość około 1200 dolarów, zaś decyzja co do wyboru odpowiedniego dzieła należała tylko i wyłącznie od zwycięzców.
Istnieje jeszcze okazja do zdobycia podobnych nagród. Identyczne konkursy mają odbyć się jeszcze pod koniec listopada i w grudniu, tym razem w Baltimore oraz w Lansing. Obydwa, podobnie jak w przypadku poprzednich, przez Facebooka.

Passion Cut Diamond pochodzi z Izraela. Dziś takie diamenty sprzedawane są wyłącznie za pośrednictwem tradycyjnych form handlu biżuterią: poprzez butiki i punkty sprzedaży. Takie jak ta akcje promocyjne mają na celu zachęcenie klientów do odwiedzania sklepów i kupowania podobnych diamentów.
Źródło:nationaljeweler.com
Cezary Szczepański

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz