Strona Główna Aktualności Tiffany i Swarovski gwiazdami internetu

Tiffany i Swarovski gwiazdami internetu

1260

Według raportu Digital IQ Index firmy Tiffany i Swarovski są najlepszymi markami jubilerskimi działającymi w internecie.
Według raportu Digital IQ Index firmy Tiffany i Swarovski są najlepszymi markami działającymi w internecie.
Badania związane były z efektywnością działań internetowych 35 największych firm jubilerskich. Głównym zaskoczeniem okazała się ilość firm, w których istnieje możliwość kupienia ich biżuterii poprzez własną stronę internetową. Jest to zaledwie 29 proc. wszystkich przedsiębiorstw.

Głównym wskaźnikiem dla ostatecznych wyników miała być efektywność działań, umiejętności handlu internetowego, przejrzystości stron internetowych, obecność w portalach społecznościowych i marketing internetowy. Wyniki były niezwykle zróżnicowane – od mniej niż 70 (według skali Digital IQ Index opracowanej przez L2) aż do 140.
Wielkim zwycięzcą okazała się firma Tiffany & Co. To, według specjalistów, najlepiej funkcjonująca marka w internecie. Drugie miejsce zajął Swarovski (z wynikiem 124) – szczególnie chwalony za działania na portalach społecznościowych oraz za marketing internetowy.
Oprócz powyższych firm w pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze: Jaeger-LeCoultre, David Yurman, Cartier, Omega, TAG Heuer, Longines oraz ex aequo, Montblanc i Pandora. Największym zaskoczeniem są niskie oceny De Beers (18 miejsce) i Rolexa (28).
Firma L2 w raporcie zauważyła także, że dość powolny rozwój firm jubilerskich w internecie wiąże się z trudnościami ekonomicznymi, zmianami cen i samą obawą przed otwieraniem się na nowe możliwości.
Ciekawostką mogą okazać się bardziej szczegółowe raporty L2. Na przykład, wszystkie firmy notowane w rankingu mają średnio aż po 200 000 fanów.

Źródło:professionaljeweller.com
Cezary Szczepański

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz