Nicole Kidman w najnowszej kampanii reklamowej Omega Ladymatic
Nowe modele Ladymatic były głównym celem firmy Omega na Baselworld w tym roku. Kiedy po raz pierwszy zaprezentowano linię Ladymatic publicznie, trzy lata temu, firma miała ambitne plany. To jedna z pierwszych ekskluzywnych linii Omega przeznaczonych wyłącznie dla kobiet.
Mają modne wzornictwo, a do tego imponujący ruch mechaniczny co-axial, który sprawia, że zegarek ma znacznie dokładniejszy chód, mniejszą wrażliwość na zmiany położenia i rozregulowanie. To najmniejszy mechanizm automatyczny kiedykolwiek wykonany przez Omega. Kolekcja celuje w wymagające kobiety, ceniące sztukę zegarmistrzostwa.
Dziś, trzy lata po starcie serii Ladymatic, linia stała się jedną z najlepiej sprzedających się kobiecych serii zegarków firmy. Aby uczcić ten sukces, nowe modele, które wystartowały tej wiosny, wspomagała międzynarodowa kampania reklamowa z udziałem Nicole Kidman. Aktorkę uwiecznił na zdjęciach znany na całym świecie fotograf Peter Lindbergh.
Nowe Ladymatic obejmują szeroki wybór dwukolorowych modeli. Kontrast stali i czerwonego lub żółtego złota daje wygląd, który usatysfakcjonuje kolekcjonerki klasyki zegarmistrzostwa. Najpiękniejsze modele są wyposażone w „śnieżny” zestaw brukowany diamentami, który gwarantuje unikalny układ kamieni w każdym zegarku.
Rafał Badowski
Przeczytaj także:
Źródło i zdjęcia: The Jewellery Editor
Twarz zegarków Ladymatic, hollywoodzka gwiazda Nicole Kidman, w najnowszej kampanii reklamowej Omegi
Nowy Ladymatic Bicolour – stal, żółte złoto i diamentowe markery godzinowe
Nowy Ladymatic, czerwone złoto, diamentowe markery godzinowe i śnieżna, brukowana diamentami obręcz