Strona Główna Aktualności Marketingowa ofensywa

Marketingowa ofensywa

2209

Brytyjski portal Steffans, zajmujący się sprzedażą biżuterii, rozpoczął niezwykle ciekawą kampanię marketingową.
By zachęcić jak największą ilość ludzi do odwiedzin, właściciele portalu wpadli na genialny, choć ryzykowny pomysł. Nazwano go "The Big Bang". Cała akcja rozpoczęła się 1 października i potrwa najprawdopodobniej do świąt Bożego Narodzenia. Na czym jednak opiera się ta kampania?

Każdego dnia wśród osób, które zarejestrowały się na portalu podając swoje nazwisko, adres mailowy i adres mailowy jednego ze swoich przyjaciół, zostanie rozlosowana kryształowa bransoletka. Dodatkowo osoba ta otrzyma specjalny bon o wartości 2500 funtów na zakupy 24 grudnia. Jak oceniają szefowie firmy, już pierwszy dzień pokazał, jak dobrym pomysłem było rozpoczęcie akcji. Tylko i wyłącznie 1 października zarejestrowało się bowiem aż 500 osób.
Co jednak najciekawsze, tempo przybywania nowych użytkowników nie spada. Dla firmy są to doskonałe wieści, bowiem kampania "The Big Bang" jest główną akcją mającą na celu zwiększenie popularności portalu i całej grupy przed świętami. 

W ostatnich tygodniach właściciele firmy Steffans poinformowali także, że stworzono już czwarty sklep na terenie Wielkiej Brytanii.
Portal Steffans.co jest jedną z najszybciej rozwijających się w Wielkiej Brytanii firm zajmującą się sprzedażą biżuterii. W swojej ofercie posiada największe światowe marki biżuterii i zegarków, takie jak Gucci, Pandora czy Rolex.
Źródło: professionaljeweller.com
Cezary Szczepański

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz