Strona Główna Ciekawostki Lili Diamonds zmienia strategię

Lili Diamonds zmienia strategię

1937

Ekskluzywna marka zajmująca się sprzedażą diamentów przedstawia swój plan marketingowy na 2011 rok.
Plany diamentowego potentata są bardzo konkretne i skierowane na sprzedaż i internet. Marka pochwaliła się otwarciem nowej strony internetowej na której znaleźć można absolutnie wszystkie informacje na temat diamentów. Witryna została uruchomiona 7 marca i oprócz zdjęć w 3D i różnego rodzaju animacji wyjaśnia wszelkie tajniki dotyczące przemysłu diamentowego. Dotan Siman Tov, dyrektor zarządzający korporacją zapowiedział, że strona jest innowacyjna, gdyż wykorzystuje najnowszą technologię. Marka aspiruje do tego, by jej strona stała się jedną z najbardziej nowoczesnych w tej branży. Czy im się uda?
kl

źródło: professionaljeweller.com

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz