Strona Główna Aktualności Coraz tłoczniej w Internecie

Coraz tłoczniej w Internecie

1514

Firma Asprey umożliwiła swoim klientom nabycie biżuterii wyłącznie przy pomocy Internetu.
Asprey to jedna z większych marek zajmujących się sprzedażą luksusowych przedmiotów, takich jak biżuteria, rzeźby czy zegarki. Do tej pory jej dzieła dostępne były wyłącznie poprzez tradycyjną sieć detaliczną. Od połowy grudnia istnieje możliwość ich nabycia poprzez Internet.

Jest to widoczna oznaka zmiany charakteru firmy, jaką od pewnego czasu prowadzą jej właściciele. Moment, w którym umożliwiono nabywanie towarów Asprey online, nie jest także przypadkowy. Według przedstawicieli firmy to najlepszy okres na to, by ludzie mogli kupić niezbędne prezenty, na przykład na portalu firmy.
Dyrektor generalny firmy, Paddy Byng, stwierdził także, iż w następnym roku będziemy mogli spodziewać się jeszcze większego zainteresowania Asprey Internetem. Nie podał jednak dokładnych szczegółów swojego planu.
Nowa era w firmie Asprey rozpoczęła się w lipcu, kiedy nowym dyrektorem e-marketingu został Mike Burnett. Od tamtej pory w znacznym stopniu zaktywizowała się działalność firmy na portalach społecznościowych i stopniowo planowano otwarcie internetowego sklepu. W połowie grudnia wreszcie się to udało.
Źródło: professionaljeweller.com
Cezary Szczepański

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz