Strona Główna Trendy i Design Chopard: biżuteria z czerwonego dywanu

Chopard: biżuteria z czerwonego dywanu

2992


Kolczyki i naszyjnik Riviera z kolekcji Red Carpet

Romans pomiędzy Festiwalem Filmowym w Cannes, a marką Chopard kwitnie od 1998 roku, czyli odkąd marka Chopard została Oficjalnym Partnerem tego festiwalu. Od 60-tej rocznicy istnienia Festiwalu w Cannes, która miała miejsce w 2007 roku, Caroline Scheufele – Dyrektor Artystyczny Chopard, corocznie tworzy okolicznościowe kolekcje biżuterii Haute Joaillerie, które pozwalają lśnić gwiazdom w blasku fleszy. Kolekcje Red Carpet sławią piękno aktorek pojawiających się na gali, a seria 2014 bez wątpienia jest świadectwem talentu marki Chopard w dziedzinie Haute Joaillerie.

Tegoroczna kolekcja zawiera 67 unikalnych kreacji, co symbolizuje 67. rocznicę istnienia Festiwalu w Cannes. Biżuteria inspirowana jest seksownym i zmysłowym pięknem aktorek włoskiego kina z lat 50-tych i 60-tych. Pełna gama utalentowanych i doświadczonych rzemieślników w pracowniach Chopard mieszała starodawne techniki i nowoczesne technologie, dzięki czemu powstały te wyjątkowe i unikatowe dzieła.

Atrakcją tegorocznej kolekcji jest zestaw biżuterii o nazwie Riviera. Składa się on z olśniewającego, diamentowego naszyjnika i pasujących do niego kolczyków. Zestaw ten z pewnością przypadnie do gustu paniom lubiącym piękną i elegancką biżuterię, bowiem dzieło składa się z diamentów o łącznej masie ponad 100 karatów.

Karina Ziaja

Pierścionek z kolekcji Red Carpet

Naszyjnik z kolekcji Red Carpet

Pierścionek z kolekcji Red Carpet

Kolczyki z kolekcji Red Carpet

Kolczyki z kolekcji Red Carpet

Kolczyki z kolekcji Red Carpet

Kolczyki z kolekcji Red Carpet

Kolczyki Riviera z kolekcji Red Carpet

Kolczyki z kolekcji Red Carpet

Naszyjnik z kolekcji Red Carpet

źródło i zdjęcia: Luxury Insider

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz