Czytaj

Kolejna kampania Faberge

To już druga w tym roku kampania Faberge. Szefowie firmy chcą w ten sposób przywrócić blask historycznej marce.

Poprzednia kampania prowadzona była pod koniec listopada. Kolejna ma rozpocząć się już od wiosny nowego roku. Prowadzona jest, podobnie jak poprzednia, przez samego Mario Testino. Tym razem jej głównym motywem mają być... znane jajka Faberge, noszone przez młodych ludzi.

Kampania marketingowa Faberge jest niezwykła także z innego powodu. Głównymi modelami są bowiem... członkowie rodzin właścicieli firmy. Na zdjęciach promocyjnych będziemy mogli zatem spotkać takie osobistości, jak Josh Faberge (prawnuczek założyciela firmy: Petera Carla Faberge), Melanie de Pouqueville (kuzynka Josha) oraz Nina i Sophia Flohr (córki Kathariny Flohr, dyrektor kreatywnej marki).

Wszystkie zdjęcia zostały zrobione w czarno-białych kolorach. Głównym celem kampanii ma być pokazanie młodym ludziom, iż jajka Faberge mogą być modne także i dziś. Interesować się nimi mogą nie tylko kobiety, ale także panowie - o czym świadczy obecność Josha Faberge. W ten sposób Faberge pragnie dodać do swojej marki powiew młodości i świeżości.

Zdjęcia wchodzące w skład najnowszej kampanii mają znaleźć się już od wiosny przyszłego roku w największych magazynach związanych z biżuterią i modą.

Źródło: wwd.com

Cezary Szczepański

FaceBookTwitterGoogleWindows LiveMySpaceWykop

Komentarze

Brak komentarzy
Dodawanie komentarzy tylko dla zarejestrowanych użytkowników!
Diamenty są trendy

2011 był rokiem diamentów.

Diamentowy żyrandol

Rewelacyjna lokata kapitału?

Pendrive a biżuteria

Przegląd najciekawszych propozycji.

Muzykalny breloczek

Miniaturka rockowego głośnika mp3.

Buddha w Anglii

Kolekcja biżuterii trafi na rynek brytyjski.

Przymierzalnia wirtualnej...

Ciekawy program od Ice.com

Naszyjniki i diademy

Krótka historia naszyjnika.

Biżuteria na bieliźnie?

Niezwykły pomysł brytyjskiego projektanta.

Facebook się sprawdza

Wspólna kampania firma Ritani i TWO by London.

Jak się wyróżnić w tłumie?

Kupić odpowiedni zegarek!

Popularne artykuły

GEM Awards rozdane!

Amerykańskie nagrody trafiły do najlepszych.

Chiński także w 4C

"Diamentowy" program przystępny dla 1 miliarda potencjalnych użytkowników!

Stwórz diamentową biżuterię

Wielki konkurs firmy Mastercut.

Ostatnio dodane

Cyrkonie znów modne

Jednak „prawie" robi różnicę!

Najpopularniejsze dzieła 2011

Amazon opublikował specjalną, noworoczną listę.

Dolce&Gabbana projektują...

Słynna marka zmienia swoją politykę.

Copyright 2008-2011 © Dom Aukcyjny Jubiler24h