Strona Główna Aktualności Kolejna kampania Faberge

Kolejna kampania Faberge

1426

To już druga w tym roku kampania Faberge. Szefowie firmy chcą w ten sposób przywrócić blask historycznej marce.
Poprzednia kampania prowadzona była pod koniec listopada. Kolejna ma rozpocząć się już od wiosny nowego roku. Prowadzona jest, podobnie jak poprzednia, przez samego Mario Testino. Tym razem jej głównym motywem mają być… znane jajka Faberge, noszone przez młodych ludzi.

Kampania marketingowa Faberge jest niezwykła także z innego powodu. Głównymi modelami są bowiem… członkowie rodzin właścicieli firmy. Na zdjęciach promocyjnych będziemy mogli zatem spotkać takie osobistości, jak Josh Faberge (prawnuczek założyciela firmy: Petera Carla Faberge), Melanie de Pouqueville (kuzynka Josha) oraz Nina i Sophia Flohr (córki Kathariny Flohr, dyrektor kreatywnej marki).
Wszystkie zdjęcia zostały zrobione w czarno-białych kolorach. Głównym celem kampanii ma być pokazanie młodym ludziom, iż jajka Faberge mogą być modne także i dziś. Interesować się nimi mogą nie tylko kobiety, ale także panowie – o czym świadczy obecność Josha Faberge. W ten sposób Faberge pragnie dodać do swojej marki powiew młodości i świeżości.
Zdjęcia wchodzące w skład najnowszej kampanii mają znaleźć się już od wiosny przyszłego roku w największych magazynach związanych z biżuterią i modą.
Źródło: wwd.com
Cezary Szczepański

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz