Strona Główna Ciekawostki Jak klienci ocenili markę Chanel

Jak klienci ocenili markę Chanel

2214

Chanel Jewellery sprawdził opinię swoich klientów.
Pod lupę wzięto sprzedaż biżuterii drogą internetową i za pomocą Jewellery Chanel. Marka chciała pozyskać opinię klientów na temat jakości oferowanych usług. Na razie zbadano klientelę korzystającą z zakupów online i poprzez tv w Wielkiej Brytanii. Klienci wyznali, że od zakupów online powstrzymuje ich jedynie zbyt zagmatwana procedura ewentualnego zwrotu towaru zakupionego przez internet. Kolejnym powodem zniechęcenia do zakupów za pomocą internetu lub za pośrednictwem stacji tv jest kwestia bezpieczeństwa.
Marka Chanel wszystkie pytania i problemy klientów natychmiast rozwiązuje. Postanowiła też wzmocnić system bezpieczeństwa kupna klejnotów drogą internetową i zaoferowała specjalny system ubezpieczeń. Polega  on na gwarancji możliwości zwrotu kupionej biżuterii w ciągu 30 dni od daty zakupu pod warunkiem, że biżuteria nie była noszona. Marka odpowiada także na inne obawy klientów i w związku z tym przygotowała specjalne formularze kontaktowe, mające na celu wyrażanie opinii o marce, zadawanie pytań i rozwiązywanie innych kwestii.
Jak widać marka solidnie zareagowała na rosnące potrzeby klientów i tym samym uzyskuje większą lojalność i uznanie.
kl

źródło: professionaljeweller.com

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz