Czytaj

Facebook się sprawdza

Firmy Ritani i TWO by London przeprowadziły w grudniu wielką akcję mającą na celu promocję nowego sklepu w Nowym Jorku tylko i wyłącznie za pomocą... Facebooka.

 

Wnioskami z kampanii podzielili się przedstawiciele obu tych firm. W ich opinii ten największy na świecie portal społecznościowy jest idealny do prowadzenia działalności marketingowej. W zaledwie dwa tygodnie ilość fanów firmy TWO by London wzrosła z 700 do... 10 000! A wszystko to by zdobyć niezwykły pierścionek zaręczynowy.

Sukces związany był z trudnym zadaniem, jakie postawiono pracownikom firmy Ritani. Z bazy prawie 488 000 fanów w ciągu trzech tygodni udało im się zaprosić do udziału w zabawie wszystkich mieszkańców Nowego Jorku, New Jersey i Connecticut. W ten sposób stronę TWO by London polubiło ponad 9 000 ludzi. Jak zauważa wiceprezydent TWO, Scott Udell, najbardziej niezwykły jest fakt, iż wszystkie te osoby mieszkają nie dalej niż 25 mil od głównego sklepu firmy.

Cały konkurs związany był z możliwością wygrania specjalnego pierścionka zaręczynowego. Mogła w nim wystartować każda para zamieszkująca wspomniane powyżej stany. Następnie, tuż po "polubieniu" strony TWO i Ritani, do uczestniczących w konkursie spływały różne pytania, na które należało udzielić jak najszybszej odpowiedzi. Ostatniego dnia konkursu, czyli 19 grudnia, wybrano trzy najlepsze pary, które następnie starły się w bezpośredniej walce - grze "The Newlywed" - o pierścionek. 

Finałowe zmagania można było śledzić poprzez specjalną transmisję na żywo na stronach firmy TWO by London. Wspólna kampania z Ritani to zatem kolejny przykład, iż portale społecznościowe mogą pełnić bardzo ważną rolę, jeśli chodzi o działania marketingowe firm zajmujących się branżą jubilerską.

Źródło: nationaljeweler.com

Cezary Szczepański

FaceBookTwitterGoogleWindows LiveMySpaceWykop

Komentarze

Brak komentarzy
Dodawanie komentarzy tylko dla zarejestrowanych użytkowników!
GEM Awards rozdane!

Amerykańskie nagrody trafiły do najlepszych.

Chiński także w 4C

"Diamentowy" program przystępny dla 1 miliarda potencjalnych użytkowników!

Stwórz diamentową biżuterię

Wielki konkurs firmy Mastercut.

Szafiry w Galerii BiżuBizarre

W Galerii BiżuBizarre znajdą Państwo biżuterię z przepięknymi szafirami.

Biżuterię noszę w...

Uwielbia kryształy, które nosi ...do ogrodu!!! Uważa, że to mężczyzna powinien kupować kobiecie biżuterię....

Candy Girl w naszyjniku z Galerii...

„Mała czarna” i fantazyjna kolia z lat czterdziestych ubiegłego wieku to naprawdę świetna stylizacja.

Popularne artykuły

Przymierzalnia wirtualnej...

Ciekawy program od Ice.com

Naszyjniki i diademy

Krótka historia naszyjnika.

Biżuteria na bieliźnie?

Niezwykły pomysł brytyjskiego projektanta.

Ostatnio dodane

Diamenty są trendy

2011 był rokiem diamentów.

Jak się wyróżnić w tłumie?

Kupić odpowiedni zegarek!

Cyrkonie znów modne

Jednak „prawie" robi różnicę!

Copyright 2008-2011 © Dom Aukcyjny Jubiler24h