Firma Helzberg Diamonds ogłosiła rozpoczęcie nowej akcji, mającej na celu pokazanie, jak ważna jest służba wojskowa.
Akcja nosić ma nazwę "I am Loved". W ten sposób szefostwo firmy odnosi się do podobnego pomysłu, na jaki wpadli właściciele Helzberg ponad 30 lat temu. Chcąc wyrazić swoją wdzięczność i poparcie dla żołnierzy służących w południowej Azji, wysyłali im specjalne przypinki z napisem "I am Loved". Nowa akcja Helzberga ma kontynuować tę tradycję.
Cała akcja opierać się będzie na dwóch pomysłach, które mają być realizowane równolegle. Pierwszy z nich to specjalny konkurs, w czasie którego można zdobyć bon o wartości 10 000 dolarów na zakupy w sklepach Helzberg Diamonds. Drugi natomiast, to wyjątkowa militarna oferta we wszystkich punktach sprzedaży firmy.
By zdobyć główną nagrodę w konkursie, obecni lub też byli żołnierze będą musieli przedstawić własne historie, związane ze wsparciem, jakie uzyskali od różnych organizacji lub społeczności, lub też ze sposobem, w jakim podczas wypełniania obowiązków militarnych okazują swoją miłość i przywiązanie do własnej rodziny.
Najlepsza historia zostanie nagrodzona bonem na zakupy o wartości 10 000 dolarów w dowolnym sklepie Helzberg Diamonds. Możliwość nadsyłania własnych opowieści kończy się 28 listopada.
Przez cały listopad wszyscy żołnierze armii USA (obecni i byli) mają także zagwarantowaną 10-procentową zniżkę na zakupy we wszystkich punktach sprzedaży firmy. Muszą przy tym okazać własny numer wojskowy.
Helzberg Diamonds to firma założona w 1915 roku w North Kansas City. Obecnie skupiając się głównie na sprzedaży biżuterii działa na całym świecie, dysponując 230 placówkami. Aktywnie działa również w internecie.
Źródło: nationaljeweler.com
Cezary Szczepański