Czytaj
Dzięki wykorzystaniu Internetu, fani nie tylko mają możliwość obejrzeć luksusowe produkty, ale również wysłać sentymentalną wiadomość. Poprzez specjalną stronę internetową, mogą stworzyć 8 sekundowy filmik na temat szczęścia i wysłać go do przyjaciela. “8 Seconds of Luck” została zaczerpnięta ze słynnej maksymy Jacques Arpelsa, bratanka założyciela firmy, który mawiał, że "aby mieć szczęście, trzeba w nie wierzyć".
Odwiedzający stronę wybierają trzy elementy, które pojawią się w wykreowanym przez nich wideo: do wyboru mają kamienie szlachetne i metale, biżuterię Van Cleef & Arpels z załączonym cytatem lub opcję "Wierzę w szczęście", gdzie wszystkie trzy elementy zostaną wybrane losowo. Później trzeba napisać specjalną wiadomość, która pojawi się na filmiku. Po wszystkim możemy zobaczyć 8 sekundowy filmik z pięknymi obrazami biżuterii Van Cleef & Arpels i wykreowaną przez nas wiadomością, który możemy wysłać do swoich najbliższych.
Dzięki tej niecodziennej kampanii, użytkownicy nie tylko mogą zrobić miłą niespodziankę swoim znajomym, ale również zapoznać się z biżuterią marki, w szczególności z kolekcjami Alhambra i Perlee.
Na zdjęciu po lewej stronie u góry, złota bransoleta z diamentami z kolekcji Alhambra.
Karina Ziaja
Źródło: www.luxuo.com
Zdjęcia: www.pinterest.com , ww.fortrove.com, www.vancleefarpels.com, www.luxury-insider.com, freakdeluxe.co.uk
Złoty naszyjnik z masą perłową. Kolekcja Alhambra
Bransolety z kolekcji Perlee
Bransoletki z kolekcji Perlee
Złote kolczyki z diamentami. Kolekcja Perlee
Komentarze
Popularne artykuły
Zegarki w 2013 roku wyróżniały się żywymi kolorami, dużymi tarczami i artystyczną ekspresją
Prawdziwy renesans w biżuterii przeżywa różowe złoto. Przyjrzyjmy się bliżej temu trendowi
Nie tak dawno pisaliśmy o zimowych kolekcjach biżuterii, tymczasem niektórzy projektanci wprowadzają już...
Popularne Tagi