239-procentowy wzrost sprzedaży marki biżuterii

    697

    Marka biżuterii Chavin odnotowała 239-procentowy wzrost sprzedaży w 2013 roku. 239-procentowy wzrost sprzedaży marki biżuterii

    239-procentowy wzrost sprzedaży charytatywnej marki Chavin to wynik boomu handlowego w istniejących placówkach firmy i pokłosie kilku nowości zaprezentowanych podczas Jewellery Show London. To także efekt reorganizacji firmy i zwiększenia jej obecności u niezależnych detalistów i w domach towarowych w całej Wielkiej Brytanii.

    Chavin blisko współpracował ze swoimi partnerami handlowymi w zakresie dopasowania oferty. – To spowodowało wzrost sprzedaży wynikający z wartości zamówień – mówi dyrektor zarządzający Chavin Simon Ogilvie-Harris.

    Chavin niedawno zorganizował przyjęcie dla mediów i znanych osobistości, gdzie pokazane zostały główna linia marki i kolekcja SS13. Ogilvie-Harris powiedział, że to wydarzenie przyczyniło się do zwiększenia zasięgu marki w prasie nurtu lifestylowego, jednocześnie generując znaczący wzrost detalistów chcących zapatrzyć się w produkty Chavin.

    W tym miesiącu Chavin otworzył punkt sprzedaży w słynnym House of Fraser na Oxford Street w Londynie. W kolejce czekają kolejne nowe centra handlowe w całej Wielkiej Brytanii.

    Ogilvie-Harris dodał, że to kolejny ważny krok marki w jej planach dystrybucyjnych i punkt zwrotny w ugruntowaniu pozycji Chavin jako rozpoznawalnej marki biżuterii w Wielkiej Brytanii. Chavin ogłosił też, że w tym roku podpisał na Jewellery Show o 78 procent więcej umów z dealerami niż przed rokiem.

    Rafał Badowski

    Źródło i zdjęcie: Professional Jeweller

    BRAK KOMENTARZY

    Odpowiedz